středa 31. července 2013

Food Fighter!

Takže jsme si dali menší přestávku. Mě se začalo stýskat po mých nepravidelných příspěvcích a Vám se stýskat přestalo :D. Nutno podotknout, že jsem měla co dělat (většinou). Byla jsem na prázdninách v Chorvatsku (odteď už pro mě žádná voda nebude dost ledová :D) a na Moravě (  jsem pirát silnic. Do příště tam určitě vystaví mojí fotku s nápisem ,Wanted´ a ,zabavte jí to kolo, než s tim někoho zabije´) Taky mi byla zakázána paleo strava doporučeno ať se koukám zase cpát zase jim sacharidy. A já si uvědomila, že to, co jsem provozovala žádná paleo strava nebyla a že cpát se zeleninou a masem je sice fajn, ale taky zatraceně špatně. A že jsem se akorát stresovala, když jsem byla někde na návštěvě\dovolený\kdekoli, protože to co jim jsou sacharidy a to se přece nesmí.
moje první rebelsky sacharidová snídaně - chia puding a hrubozrnný chleba s brusinkovým džemem, mangovým chutneym a PB <
Takže tímto děkuji Beautygloss, která začala sacharidovat taky a tímto se nevědomky stala mojí velkou oporou. Navíc jsem jí vždycky záviděla její megaplný talíře, až jsem si jednou řekla, že přece můžu taky jíst víc, přece taky posiluju a taky cvičim každej den a taky ze mě nehorázně leje a další den se nemůžu hnout (OK, ale takový megaváhy fakt nedávám. Ale nutno podotknout, že by to bylo kontraproduktivní). A *Břink ho*, začala jsem se cejtit líp. Mám pocit, že vidim výsledky i na sobě. A zvládám cviky, se kterejma jsem jinak měla problém. Tramtadadadá.
 
Papriky plněný kuskusem a mletým masem, volský oka, zelenina
Tisíceré díky paleo stravování, protože mi dala to úžasný vědomí, že bez sacharidů se dá žít a nový recepty. Protože zase nechci skončit jako Hm, co si dneska udělám ke snídani.. udělám si kaši !. Chci říct, kaše je strašně fajn a přehrabovat se ráno v kouřící místičce je super a taky to mám ráda, ale nechci se tim ládovat do konce života, existujou i jiný jídla, proboha..
Nereprezentativně upatlaná sklenička a pafrait s chia pudingem, raw pohankovou kaší a domácím broskvovým jogurtem
Takže tolik o mě a mém sacharidovém návratu. Zase budu moct trochu píct, vařit věci z Apetitu (todle nemůžu, tady jsou hlavní brambory, sem tu rejži nedám..) a nepřipadat si jako blbec ve společnosti (Ty nejíš rejži? Proč nejíš rejži?). Ale když je občas nebudu chtít, tak se na ně prostě vykašlu.
Co vy a sacharidy? Kašujete? Přílohujete?

3 komentáře:

  1. Já bych paleo ráda vyzkoušela. Hrozně ráda experimentuju, takže se kolikrát stává, že prostě něco vyzkouším, ale nesedne mi to, tak zas jdu dál svou cestou. :))
    Ke snídani obvykle ty kaše mívám, dnes jsem si výjimečně dala cottage lívance a je mi dobře. Přesně jak píšeš, nějaká ta rutina je fajn, ale občas si taky říkám, že bych mohla být více kreativní a nezůstat do konce života jen u snídaňové kaše. :D
    Co se týče příloh, dávám si je, ale jen v malém množství, protože je nyní už tolik nevyžaduju. Totéž s pečivem, bez toho bych se dokázala v klidu obejít. Ale přiznávám, že lidi (hlavně rodina a přátelé) rádi rýpou. Nepochopím, proč jim tolik záleží na tom, jestli si jako "každý normální člověk" dám brambory/rýži/těstoviny k masu. Ono jak člověk moc vybočuje, tak si toho ostatní začnou všímat. U rodiny je to asi strach, aby jejich milované dítě/vnučka/sestra náhodou do "něčeho" nespadla. Tyto obavy ze stran rodičů, prarodičů a nejbližších příbuzných docela chápu, ale poznámky od známých mi fakt vadí. I když v poslední době do mě spíš rýpou doma. :D Každopádně už si na to, že se stravuju podle sebe, prostě zvykli. Jednu dobu jsem si hrozně frčela ve zdravé stravě, takže už se se mnou přes to "nejhorší" období, kdy jsem téměř vše, co jsem do té doby jedla, zavrhovala, prokousali. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. období ,Co je bio, to je moje´taky znám, ještě dneska mi někde doma smrdí špaldový kafe a medvídci s pektinem :D. Já měla u toho ,nepřílohování´štěstí, že v tom mamka jela se mnou, protože chtěla shodit, ale ruku na srdce, to co jsem provozovala já žádný paleo nebylo. Já jsem jenom byla líná shánět všechny ty kokosový oleje a mandlový mouky, takže jsem fakt jedla jen zeleninu a maso\vajíčka, což je asi fakt špatně :D. Protože,upřímně, pořád je to dieta a ta je ve svý podstatě docela finančně nákladná a..omezující.

      Vymazat
  2. tvé fotky vypadají skvěle!:) Chorvatsko, Morava.. to zní taky supr :P a sacharidy jsou nejvíc fajn :D kašuju, přílohuju :) rýži miluju, a pečivo! ach pečivo <3

    OdpovědětVymazat