středa 31. července 2013

Slovensko !

Sotva jsem se ohlásila, zase se na vás vykašlu (umim si to hezky zařídit, což? :D). Kdepak, zejtra chci ještě přidat jeden mooc dobrej, extra jednoduchej recept a pak zmizím ve výru velkoměsta. Či spíš kdesi v Tatrách (vždycky jsem chtěla být sežrána tlupou nasranejch medvědů..). Což bude poměrně zajímavý, protože se budu promenádovat s asi deseti kilama na zádech. A co je horší, pěšky. A já nesnášim chůzi. Což mi připomíná, že jsem včera cvičila na nohy, dneska se byla projet (s černými mračny v zádech-jsem rebel! :D) a teď mám problém s nohama vůbec pohnout, natožpak provozovat něco dlouhodobějšího, notabene se zátěží :D.  Takže jsem se na tu akci musela pořádně namotivovat. A co je nejlepší motivace? Přece JÍDLO :D

                     Koupila jsem si krávu v prášku. Má omamnou čokoládovou vůni (už teď se bojim chvíle, kdy začnu vnímat ten chemickej podtón) a 95% bílkovin. A syrovátková vanilka jako dáreček.. ňuníí
                 Můj kilovej mazel. Tady máte pro srovnání, je to fakt třída, kam se hrabou WPC pytlíčky :D
Tady je moje potrava (Nebo polízaniny, jak by řek medvidek Pů). Stravování bude v klasický formě Velká snídaně-něcomalýhorychlýhocestou-velká večeře, na kterou se vystřídáme ve vaření. Takže mám hromadu knackebrötů ( i když nevim, co s nima budu zaboha dělat-asi házet rozzuřenejm veverkám. Jí veverky vůbec knackebröty?!), oříškový tyčinky (mooc dobrý a třídruhový maj v Kauflandu,asi za 10,-Kč, útoook!), čokoládový tyčinky a moje homemade müsli (nejsem přece žádnej paštikář :D). Zásoba kořeníček a ehm.. moje prvňodenní večeře. Ale co, luštěniny jsou zdravý :D
A tady už je Mazel a můj pekařský um v praxi. Moje historicky druhý proteinový tyčinky. Recept jsem šlohla Michaelovi Korymu. Takže jen vločky, protein, voda a burákový máslo. A nějaký nafrněný Corny se může jít bodnout. I když ruku na srdce.. je kompaktnější :D
Takže jsem připravena rozloučit se s blogovým světem, civilizací a jakymkoli jinym pohybem než kupředu (ne, fakt si tam nebudu brát činky ani tam cvičit). Búúúúúúúú....

Žádné komentáře:

Okomentovat