pondělí 29. října 2012

Mléko, mléko, mléko..

Pokud jste kůže líná a z předchozího receptu Vás jen rozbolela hlava, mám pro Vás dobrou zprávu- Mandlové mléko můžete sehnat i v krabicové verzi.
Pokud Vás ani ta nezaujme, zkuste vyzkoušet starou dobrou soju- neochucená mi zatím k srdci nepřilnula, ale její čokoládová příbuzná stojí za to.
               
Sójové mléko, obvzláště natural, má zvláštní obilninovou chuť a ta někomu v žaludku nedělá dobře. Chce to ale rozhodně víc trpělivosti, protože naše zmlsané jazýčky nejsou na soju zvyklí. Já mu ještě rozhodně šanci dám .
Pokud  je pro Vás i tak sója silný kafe,  doporučuji vyzkoušet mléko rýžové. Mě osobně chutná víc. Zatím jsem vyzkoušela jen natural a i ten mě mile překvapil. Rýžové mléko má velmi jemnou, specifickou chuť. A ne, nemá nic společného s tou rozvařenou břečkou, kterou nás hostí v časech střevních obtíží. Pro mě osobně to byla láska na první ochutnání
                         
   

Existují ještě další mléka, jako třeba kozí nebo amarantové. Ne všechny jsem ale měla šanci vyzkoušet a ne všechny mě lákají. Na většinu z nich narazíte v obchodech zdravé výživy nebo drogeriích DM. A některé si můžete vyrobit doma. To záleží je na Vás. Na zvědavost možná umřelo pár lidí, ale ještě nikoho nezabilo mléko. Snad.

Žádné komentáře:

Okomentovat