úterý 22. ledna 2013

Alchymistické muffiny, zdraví především

Máme doma jablka. Spoustu jablek. Přidávám si je do snídaňových kašiček,  svačinových směsek, jím je jen tak.  Jím je tak dlouho, že mi lezou krkem. Takže jsem se rozhodla, že z nich udělám americký bábovičky.  A jelikož jsem byla líná hledat recept, udělala jsem si je podle svého. Hodně jablek, málo mouky. Tak to mám ráda..

5,6,7,8...libovolný počet jablek
asi 200 g  celozrnné mouky
lžička skořice, nového koření, hřebíček
60 g  třtinového cukru\ medu
2 vejce
asi 50 g másla
lžička kypřícího prášku

Jablka - a koneckonců můžete i máslo- nastrouhejte, přidejte ostatní ingredience, přilijte mléko nebo vodu, aby vznikla trochu blebancovitá konzistence se všechny ingredience slepily, plňte do formiček. Šoupněte do vyhřáte trouby, kterou zkuste neotvírat. Muffiny prý vyběhnou radši. Dobrou chuť :)

Říkala jsem , málo mouky´- tu můžete částečně dosypat ovesnými vločkami a -mým nejnovějším objevem- ovesnými otrubami nebo žitnými klíčky.
Cukr a máslo si upravte podle svého. Já vycházela z toho, že je budou pojídat i ostatní členové rodiny, kterým vyhovuje větší sladkost

Žádné komentáře:

Okomentovat