úterý 18. června 2013

Můj první větší Leg day

Poslední dobou mi přišlo, že se při cvičení nikam nehnu. Většinou jsem měla tak čtyři- pět cviků, čtyři série, k tomu tak 8-10 kg. Jenže já se chci zlepšovat, šokovat, navyšovat. Kašlu na -budeš-mít-velký-stehna- výmluvy. Radši velký a pevný než hubenej rosol.  Tak jsem trochu přitvrdila. Opět jsem vzala na milost (OK, spíš ony vzaly na milost mě) 20kg činky...
                       Domáci workout  :           
                                        15 x squats (20 kg)
                                         15 x split squats (20 kg)
                                         20 x one leg dead lift (10 kg)
                                         20 x backward lunge
                                         15 x dead lift (20 kg)
                 3 série + asi hod. jízda na kole

Po tomhle rádobypočinu jsem sice (ne)chodila s hlavou vztyčenou, strašně hrdá, ale nebylo to ono :D. Pak jsem četla článek od Beautygloss a došlo mi, že jsem fakt sračka májová. Takže jsem sbalila svejch pět švestek a vyrazila do posilovny. Vyjímečně hned v pondělí. Chyba lávky. Bylo krásnejch 33 stupňů.
A posilovna je v podkroví..

                                        20 x (20 kg), 15 x (30 kg), 5 x (40 kg) squats - 1 série
                                        30 x squats (20 kg)
                                        10 x squats (30 kg)
                                        15 x split squats (20 kg)
                                        20 x dead lift (24 kg)
                                        20 x výpony na multipressu (40 kg)
                                        15 x zakopávání (18, 21, 18, 15 kg)
                                        15 x leg press s nohama od sebe (40 kg)
                                        15 x leg press, nohy u sebe
                                        20 výpony na leg pressu (40 kg)


Ano, 20 kg jsou mé oblíbené :D. Když jsem si bláhově naložila 50, klesla jsem... a už se nezvedla. Takže jsem poněkud neobratně zavěsila na háčky (byla na kolejnicích - multipress), podlezla jí, a poníženecky sundala dva pětikilový kotouče. Nakonec za mnou přišel jeden dobře vypadající manik a řek mi, že si u toho lámu záda a vysvětlil mi jak na to.  ,, Ta tyč sama o sobě váží dvacet kilo. A tys na naždý straně měla dalších patnáct. Tolik ani sama nevážíš!" :D. A uznal, že ještě neviděl holku takhle dřepovat. To mi trochu nahonilo ego :D

Když jsem pak - poněkud neobratně - strkala 20 kg kotouč na leg press, musela jsem si pomáhat kolenem. Nakonec jsem to poraženecky chtěla vzdát, že ten druhej už tam snad nedotáhnu a odcvičim to s těma dvaceti . Když se za mnou ozvalo ,,Chceš tam dát i ten druhej?". Jasně, že chci. Zakřenila jsem se a nechala si naložit.
Už si tam rozhodně nepřipadám jako ,, Co ta tady sakra dělá?". V pátek jdu na leg day zase a těšim se. Nechci a nikdy nebudu křehká květinka. Moc se brát - aspoň v něčem - jak chlapům rovná, je totiž mnohem lepší.
                                   
                                       
                                       
                                        
                                       

Žádné komentáře:

Okomentovat