pondělí 10. června 2013

Opakování je matka mužnosti

Do cvičícího světa mě provázela spousta trenérů a instruktážních videí. Všechny jsem nesnášela, ale všichni mě naučili krom základních cviků naučili, jak přeřvat protestující svaly a posunout se dál. Takže jo, jsem ráda, že ženský konečně pochopily, že na plavkovou sezónu je nepřipraví jen studená\horká voda s citronem, a začaly cvičit, dokonce se některý oklepaly a chopily se závaží(ček). Ale některý videa mě fakt dostávaj. Když cvičím,  fakt nepotřebuju mít makeup, vystajlovaný vlasy a přísvorkovanej úsměv. Instruktorky by na nás měly řvát a motivovat, nakopnout nás dál, ne se na nás hezky usmívat.

Proto mě některý rádobyfitnessinstruktorky dostávaj. Třeba tady slečně bikinimodelfitness bych doporučila, aby si šla radši lakovat nehty a neháčkovala se do věcí, kterejm nerozumí
Některý věci prostě nejdou skloubit dohromady. Jestlli chcete cvičit tak, aby to něco přineslo, nemůžete při tom vypadat dobře. Mám pocit, že je tu pořád určitá sorta lidí, který nám vnucujou myšlenku, že ženskejm patří do ruky jednoruční činky a mezi nejlepší a nejúčinnější cviky patří zanožování a sedy lehy, pokud možno mezi reklamovejma přestávkama u žehlení.
Úsměv a mávat hoši, úsměv a mávat.. jen nepropotit triko
Z těchhle obrázků mám fakt osypky :D

A pak můžete do nekonečna spílat, že byste vlastně chtěly umět pořádný kliky, vydržet v plank pozici a cvičit s pořádnejma vahama. Ale když se k tomu dokopete - ejhle, samo od sebe to nejde. Protože Pistol squat už vyžaduje víc času a šikovnosti, než zvedání nohou na boku. Můžu na sebe bejt nasraná, můžu nadávat a přeskakovat každý video, kde se tenhle cvik objeví,ale proč tomu prostě nedát čas a nezkoušet to?
V tomhle  článku jsem psala celá vyřízená, když jsem se poprvý odhodlala dřepovat s 20kg. A pak jsem se k nim dlooho nevrátila. Až včera. Tři série dřepů, deadlifts a split squats, k tomu Yoga for the warriors od Boba Harpera (no jo, cvičící video :D). A krátký video na vnitřní stehna od Cassey (prostě se mi nechtělo přestat :D).Už se nebuduu vymlouvat, že mi s kvůli víc kilo narostou stehna. Zase začnu trénovat kliky, pistol squats, možná i plank pozici (zůstalal jsem u 25 minut :D).
Až budu stará, peněz s umělýma zubama a protézou, budu mí důvod dřepět na zadku. Teď je čas posouvat svoje hranice. A slečny z Tone It Up nebo Sarah Fit se můžou jít bodnout :D


Žádné komentáře:

Okomentovat