čtvrtek 22. listopadu 2012

Podzimo-zimní Óda

Už jsem se zmínila, že zbožňuju dýni? Ne, vážně, mohla bych jí jíst k čemukoli. Už před dvěma týdny jsem přemluvila mamku, ať jednu koupí.  A od té doby mi nedala spát. Bože, jakou já jsem na ní měla chuť. Až jsem se rozhodla vzít situaci do vlastních rukou..

Množství ingrediencí jsou přibližné. Vařila jsem způsobem nahaž-tam-pár-kousků..

dýně hokkaido, nakrájenou na větší kostky
brambory, uvařené, nakrájené na plátky
hrst vlašských ořechů

pečená cizrna:
konzerva slité cizrny, nebo předem namočená a uvařená
lžíce olivového oleje
špetka soli
2 lžíce sojové omáčky (Tamari, Shoiu, jakékoli)
2 lžičky citronové šťávy

Ingredience na pečenou cizrnu smícháme a dáme na plech. Pečeme do hnědnutí a do vstřebání tekutých ingrediencí. Kdo chce, může rovnou přihodit i brambory a dýni. Tu jsme osolila a zalila dýňovým olejem. Stejně dobře posouží i jakýkoli jiný. Pečeme opět do zhnědnutí. Nakonec dáme na talíř, ozdobíme opraženými vlašskými ořechy a vychutnáváme. Já jsem si k tomu pustila Masterchefa a jedla to celou hodinu a půl. Jsem extrémista, já vím. Ale bylo to perfektní..

Žádné komentáře:

Okomentovat