sobota 9. února 2013

Co mi dělá radost


Vrátila jsem se z hor. Všechno mě bolí, mám kruhy pod očima, nemůžu se dostat z režimu a budím se kolem šestý ráno. Společnost mi dělá dějepis, slepá mapa Severní Ameriky a šest stránek češtiny. A můj největší kulinářský počin je chleba s marmeládou. Přesto se ale najde pár věcí, který mi zvednou náladu..

Jídlo
   Můj milovaný trhanec, tentokrát jako dítě doktora Frankensteina. Vajíčko, mléko, trocha mouky..áá, pořád to neni hustý. Což pak tam přidat pár žitných klíčků?!. Ne, vážně, je to geniální vynález. Můžete to použít místo mouky, navíc je to plné živin a vlákniny. Pak už jen přidat pár plátků jablek, rozinek, granátového jablka.. snídaně je na světě!

Vážně si nehraju na ,cool človíčka´když říkám, že nemám v oblibě českou kuchyni. A jestli něco přímo nesnášim, pak jsou to knedlíky. Takže když jsem měla poobědvat guláš, radši jsem sáhla po kreativnější variantě. A upřímně, nesluší mu to takhle víc?

Příroda

 Nechci si hrát na důchodkyni, ale vážně mě to nabíjí energií. A navíc..lyže. Vítr ve tvářích. Slalom mezi pluhařema. Nekontrolovatelná jízda. Hmmmm....

Cvičení

Začalo to knížkou pilates. Pokračovalo Cassey Ho. Pak jsem přes Fitness girl objevila knihu Bodybulding a posilování. Cvičit jsem dosud nemohla, takže snad chápete mou radost. Když jsem naposled byla (po dloooouhé době) v posilovně, byla jsem tam jediná holka. Ale bylo mi to z duše jedno. Přišla jsem tam s jasným cílem a jasným plánem. A troufám si tvrdit, že jsem si zacvičila víc, než ta parta puberťáků, co si přišla zažonglovat s činkama.
Protože jsem při veslování utáhla o 10 kilo víc.
Protože jsem dřepovala se skoro 30 kg (a pak jsem se málem rozesmála, když si ty samý činky vzal dospělej chlap)
Protože jsem cvičila asi hodinu a půl a pořád jsem neměla dost.
A když jsem odcházela, mohla bych roztáhnout ruce a vzlétnout...


3 komentáře:

  1. snad se ti vše napraví zase!
    jídlo úžasný :) a lyžování je i moje vášeň!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem taková "důchodkyně" plná energie, když jsem v přírodě ;D Masíčku to lože sluší mnohem víc. Knedlíky mám ráda, chutnají mi, ale vždy jsem pak na zbytek dne nepoužitelná jak se mi chce spát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně. Mě je z knedlíků divně a těžko, navíc mi přijde, že nemaj žádnou valnou chuť.. zkrátka znám lepší věci na přílohu :D

      Vymazat