pátek 15. února 2013

Odjezd

Následující týden budu přispívat ještě méně než obvykle. A to především proto, že se bud nacházet někde ve Špindlerově Mlýně. Nikdy jsem tam nebyla, tak doufám, že mě nesežere divá zvěř, neroztrhaj vlci nebo neodnesou sokoli.  Anebo se mi prostě jenom sedře skluznice na tom cosijakosněhu. Pojedu lyžovat. Se školou. A pojede s náma ředitel. Sice vypadá jako Ferda mravenec a je vysmátej jak pětikačka, ale stejně ho tam nechci. Jestli se mi ho povede sejmout....

No, a abych cestou neumřela hlady,mám s sebou svou zdravou sebranku. Protože Milka a prefabrikovaný  bonbony u mě nemaj šanci..

Čokoládové sojové mléko (ztratila jsem brčko, tak jsem zvědavá), proteinové tyčinky, jablečná dřeň, banánová přesnídávka (nesmějte se miii), mandle ve skořici a sušená moruše (díky Mell za inspiraci).

Tak se mějte fanfárově, jdu vymetat český sjezdovky. Možná doslova..

3 komentáře:

  1. Wow máš s sebou pěkné zásoby :). Já mám většinou jídla skoro další tašku :D, aby na mě právě nepadali chutě na Milku nebo tak :D. Moruše jsou dobroučký :). Měla jsem je i čerstvé. Výborné...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten provamel musím zkusit :-)) A jinak přesnídávky miluji, takže opravdu nemám právo se smát :-):-D

    OdpovědětVymazat