úterý 12. února 2013

News..

Dnešek jsem přepískla. Nemůžu chodit, bolí mě tricepsy a..konečky prstů. Mám za sebou včerejší hodinu pilates, dnešní krátkou cvičební instruktáž (kamarádkám. Na břicho, nohy, zadek) a asi hodinu a půl v posilovně. Dohromay asi sto dřepů se závažím, šedesát výpadů, krátký cvičení na břicho, posilování na ruce. zvláštní, pořád nemůžu přijít na chuť způsobu cvičení 1 série-oddych-2 série- oddych... mám potřebu furt něco dělat. Když mě pálí ruce, procvičuju nohy(leg press. Miluju leg press..) . A nepřestanu, dokud nepadám na hubu. A zbožňuju, když se pak postavím a podlamujou se mi nohy.. . Jen si pořád připadám trochu nepatřičně. Ve škole si vypisuju cviky a opakování, projíždím knížky a stránky posilování, jídle.. . A postupně zvětšuju porce. A užívám si, když se po nich necítím přecpaná, ale tak-akorát. A popravdě, užívám si už jen to, že jím normálně.
Pro mě je to úžasná změna. Ještě minulý půl rok jsemncvičit nemohla. Cvičila jsem jen yógu, zabývala se hlavně psychikou a byla schopná jíst i hodinu (a i potom mi bylo strašně těžko). Teď je pro mě nejlepší relax cvičení. Miluju to. Potřebuju to. A už nikdy se toho nechci vzdát.
Je to zvláštní. Při chůzi proklínám každej krok, ale stejně se mi teď chce přiblble hopsat..


3 komentáře:

  1. to je paráda! :) jen dnes tedy necvič, hezky se protáhni a regeneruj :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak víš, že mám tendence , zaposilovat si aspoň na břicho´ (což je jedna z mála partií která mě nebolí :D) . Ale to je přesně ta chvíle, která odděluje rozumný lidi od fanatiků. Takže vytrám :D

      Vymazat
  2. Přesně to na cvičení miluju. To jak po hodině cvičení a dřiny nemůžu chodit a všechno mě bolí, ale přitom ten pocit miluju, protože vím, že jsem zase blíž k mému cíli:) Tvým článkem si to přesně vystihla. :) Tak Ti držím palce, ať se Ti nadále daří.

    OdpovědětVymazat