pátek 14. prosince 2012

Jídlo čtyř vůní

S tímhle jídlem jdu asi kapánek pozdě, vzhledem k tomu, že sezóna dýní se chýlí ke konci (fňuk). Každopádně, vážně stojí za to. Už jenom proto, že jsem ho vymyslela sama. Muhahaha.

Na 1 porci:
80 kuřecích prsou
260 g brambor
200 g dýně
asi 2 lžíce olivového oleje
sůl, nové koření, fenykl , skořice, chilli

Dýni jsem si nakrájela na kostičky, pomatlala olivovým olejem a péct do vyhřáté trouby. K ní jsem přidala uvařené a na kostičky nakrájené brambory. V  hmoždýři jsem si pomlela nové koření a fenyklová semínka (stejně dobře učitě poslouží normální mletý). Kuře jsem si nakrájela na nudličky a osolila. Část koření jsem vhodila do oleje, částí jsem posypala nudličky a orestovala. Jakmile byla dýně upečená ( tak jo, trochu připálená) rozmixovala jsem jí ponorným mixérem. Doporučuju přidat trochu vroucí vody nebo vývaru. Do hotového pyré jsem vmíchala mletou skořici a chilli. Nandala jsem na talíř, přidala nudličky a opečené brambory.




2 komentáře:

  1. Slečna je dýňová jo? :D :P Zní to blbě, ale nevadí... :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. ach, ano..až skončí jejich sezóna, asi začnu chřadnout a sechnu smutkem :D

    OdpovědětVymazat