sobota 8. prosince 2012

Kuřecí s dýní

Tohle je geniální, geniální a ještě jednou geniální jídlo. Spojení nejoblíbenějších jídel. Jednoduché a nenáročné. S dýní.

pro jednu osobu:
80 g kuřecího masa (já ho naložila v tymiánu, saturejce, kurkumě a soli)
150 g (nebo více) dýně
střední cibulka
asi 500 ml kuřecího vývaru ( z kostky- mě vždycky stačí její půlka)
2 lžíce olivového oleje
trochu smetany na zahuštění

Na lžíci oleje jsem si orestovala na nudličky nakrájené maso, vyndala, dala stranou. Na zbylém oleji jsem si orestovala cibulku a na kostičky nakrájenou dýni.  Po pár minutách jsem přidala maso, zalila kuřecím vývarem a nechala podusit. Jakmile Vám dýně změkne, odeberte trochu vývaru a smíchejte ho s trochu smetany nebo tučnějším mléce. Přimíchejte ke zbytku a můžete podávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat