neděle 7. dubna 2013

Jóga není prdel, vážení



Nemám ráda sedmý duben. Ráno se probudíte (a s jistým nasráním zaregistrujete sněhový vločky za oknem) a zjistíte, že váš den slávy je pryč. Dohromady s tím úžasným počasem to působí lehce depresivně.
           
Ab0c04669c1711e2829822000a9f1487_7_large
 Pak se chcete postavit, a zjistíte, že vás lejtka nechaly na holičkách.  Pak se ohlásí hamstringy. OK, dneska procvičim ruce, nebudu lemra. Když se tu se ozvou záda. Co budu sakra dělat ?! Regenerovat. To slovo zní krásně, ale já ho prostě nevedu. Nedokážu sedět na zadku. Kdysi jsem klidně dvakrát denně sedla na kolo a k tomu s dvakrát zacvičila s Jillian Michaels, když jsem neměla co dělat. Takže jsem se rozhodla zacvičit si jógu. Jednou týdně chodím na hodiny (resp. na hodinu a půl), tak bych to měla zvládnout.  A protože nejsem padavka, dám si powerjogu. Chyba lávky.

Pokud vám jóga připadala jako zívačka, omyl. Umí to bejt mrcha záludná. Z videa mě nohy pálily jak čert, a chvíli jsem je musela přemlouvat, abych vůbec sešla schody. Nutno ale podotknout, že se cejtim skvěle. Jóga je skvělej kompromis, když vás bolí celej člověk, ale nechcete sedět na zadku. A navíc -voilá- mě záhadně přestali bolet lejtka a zadní stehna.
                                   
Tumblr_lm3zpcsg5p1qc49m9o1_500_large
Sirshasanu už docela zvládám. Aby ne, když jí cvičim skoro půl roku :D
                Co vy a jóga?

4 komentáře:

  1. Já józe stále nepřišla na chuť, když cvičím, musí ze mě prostě téct a musím lapat po dechu :D a to při józe nezažívám :D Ale tu stojku na posledním obrázku se prostě naučit musím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to mám podobně, když nejsem rudá jak rajče a nic mě nebolí, neužiju si to :D. Ale beru to jako relax a chvíli, kdy se dokážu soustředit, koncentrovat a zároveň všechno vypustit.
      A co se týče stojky na hlavě, držim ti palce. Já se zatim pořád škrábu na hrazdu :D

      Vymazat
  2. jóga je úžasná :) a ta poslední fotka... ach

    OdpovědětVymazat