sobota 13. dubna 2013

Trochu těch sobotních zbytečností

 Má cenu si stěžovat si ještě na počasí? Poprvý po dlouhý době se mi zatočila hlava z nízkýho tlaku a musela jsem si udělat kafe, protože jsem byla tak unavená a protivná, že by mě museli uškrtit :D
Jinak se ale mám fajn, oslavila jsem narozky (už zase :D), strávila vášnivé ráno s narozeninovým tiramisu a poprvý se mi povedl banánový lívanec (jeden z pěti, ale i to se počítá).
Perfektní snídaně. Reprezentační lívanec na vrchu, zbytek je napůl spálen, rozplácán a utopen pod tvarohem se skořicí, burákovým máslem, jahodami a hoblinkami rozteklé čokolády..
Narozeninové tiramisu. Žádný pomazánkový máslo, pravý mascarpone a navrch zakysaná smetana. A to mandlový aroma, Hmmm
                      Mohla bych se toho užrat :D
Nový kuchařky do sbírky :D.  Ta arabská je s perfektní předmluvou o koření, čajích a kořenících směsech. A francouzská je plná krásnejch receptů a psaná s úžasným nadhledem.I když nevěřim, že se mi někdy dostane do rukou Pilobřich ostnitý :D. Ale tu knížku bych mohla číst pořád.
              Perfektní, ultrazdravá věc, abych tady mohla strašit dalších dvěstě let :D
Kolo miluju, ale když si po x tý málem zlomíte nohu kvůli zvlhlýmu plastovýmu pedálu, začnete protestovat. Já jsem si asi stěžovala dost vehementně, takže mi konečně zatnuli tipec. Ještě aby bylo lepší počasí a já je mohla konečně vyzkoušet :D

Dneska jsem se vykašlala na cvičení jednak jsem u babičky, jednak mě bolí každej sval. A musim říct, že si vůbec nestýskám :D
Co vy a sobota?

3 komentáře:

  1. Ta francouzská kuchařka zní dobře, asi ji omrknu. :)) Nemohla bys hodit třeba nějaký vzorový recept? :P
    A na kolo už se letos také musím konečně posadit a začít aktivně jezdit, když už jsem si konečně pořídila helmu. :D
    Já si dnes dopoledne hezky zacvičila a odpoledne si pěkně na 2 hodinky pospala. :D Pak jsem klasicky zas nestihla do školy to, co jsem potřebovala, tak to budu na poslední chvíli honit až zítra. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu knížku s Francouzkama bych si chtěla přečíst :) už se na ní chystám dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  3. tlak mě taky zlobí:D a příště se ti určo povedou lívance všechny!:)
    kuchařky se mi moc líbí :) a na kolo chci vyjet co nejdřív - až bude pojízdné:(

    OdpovědětVymazat