sobota 11. května 2013

Hitparáda nejoblíbenějších cviků II.

Tak mě napadá, že bych mohla přidat nějaký cviky na nohy a zadek. I když jich -pravda- moc nedělám. Jestli nějakej cviky nesnášim, nemám ráda a považuju ho za naprostou ztrátu času.. pak to jsou výpady. Se židlí i bez židle, s rotací i bez rotace. Je to zívačka a musim si k tomu vzít činku a přidat nějaký to -and twist, abych se k tomu dokopala...

Cvičení doma

DŘEPYYY..
 Ale to jste museli čekat :D.  Mám je ráda a dělám je často, většinou s k nim vezmu činku, v posilovně dřepuju se (slabými) 10 kg. A i když pak nemůžu popadnout dech (jeden kluk v posilovně po mě házel starostlivý pohledy) stejně se k nim vracím.

                Tohle jsou sumo squats od Marušky z Rutiny. cz, jeden z mých oblíbenců
Dřepy se snažím dělat co nejníž a pořádně, mini squats, half squats nebo pulses zařazuju na konci cvičení, tak 10 - 30 opakování najednou, protože je mám brzo za sebou, ale můžu se ještě trochu potrápit a mám na co nadávat.


(Sumo) dead lift
Mrtvej tah je sám o sobě potvora, kterou se nehodlám zabývat, jelikž to nepokládám za nutný. Rumunský a Sumo mrtvý tah jsou ale zalážitost starající se o hamstringy a to já ráda. Zadní stehna jsou jako triceps. Nejsou vidět, ale vytářej onen tvar a dovádí vše k dokonalosti.
Cvik ukazuje ve svém videu taky Zuzka:
Výpony
Bezvadnej cvik na lýtka. Doporučuju dělat ho na nějaký tlustší knížce, aby se lýtkový svaly hezky napínaly (a vy nemohli došlápnout na zem) a s nějakým těžším závažím. Lýtka nás nesou celej den a na zátěž jsou zvyklí, tak jim dejte trochu zabrat..
(One leg)Bridge
Klasickej cvik na naše milované hýždě :). Koho nudí, může ho provádět s nohou zvednutou, položenou na židli nebo se závažím.



Jo, u tohohle videa mě chytá sentimentalita - moje první zkušenost s BodyRockem ..
Je to bez kardia, takže chápete, proč jsem ho mohla cvičit. Postupně jsem přidávala opakování a další cviky a výsledkem bylo, že jsem další den, či spíš dny nemohla chodit..

Tolik o mých cvicích na spodek. V posilovně většinou používám i větší váhy, původně jsem dřepovala s jednoručkama, ale pak mě strašně bolely zápěstí, takže si půjčuju velkou činku na bench press. Rumunský mrtvý tah jsem začala dělat asi se 14 kg a jsem spokojená - hamstringy mě přestaly bolet až po týdnu :D. Jeden čas jsem milovala leg press, ale teď jsem toho názoru, že dřep ho dokáže přesvědčivě zastínit.
Cviky na nohy používám dosti základní, zato však účinné. Už se nemůžu dočkat, až počas dovolí a já budu moct zase jezdit na kole..
Kus starýho kola a okolí našeho skromného zapadákova..

Žádné komentáře:

Okomentovat