čtvrtek 2. května 2013

Geniální salát s fenyklem a syrovátkovým sýrem


Ahola :). Užili jste si trhy? Já si po letech jsem si dala pražené mandle, vařenou kukuřici a poprvé v životě úžasný, lahodný a geniální grilovaný oštiepok. Kdyby ta malá potvora nestála tak moc, dala bych si ještě říct. Na druhou stranu, není kouzlo právě v těch malých porcích? :). Každopádně, na příštího 1. Máje se budu těšit :D

Syrovátkový sýr v Lidlu je proti ovčímu asi jako trabant k Porsche, musím ale říct, že si ho určitě nekupuju naposled. Je takovej nemastnej neslanej, což je ale na něm to nejlepší. Když jsem o poprvé ochutnala, pomyslela jsem si ,,Chtělo by to ochutit" . A pak se ze mě stal Frankeinstein amatér..

Salát s fenyklem a syrovátkovým sýrem

1 balení sýra
1 bulva fenyklu
1 řapík celeru
1-2 střední mrkve (pokud tu jednu nesprovodíte už při přípravě)
2 snítky tymiánu
hrst sušené bazalky
2 lžíce sojové omáčky ( já používám Shoyu ze zdravé výživy)
2 lžíce vinného octa
sůl, pepř
šťáva z půlky citronu

Syrovátkový sýr, mrkev a fenykl jsem nakrájela na kostičky, zalila jsem vinným octem, sojovou omáčkou, pokapala šťávou z citronu, přidala koření, sůl  a pepř.
Přizávám, množství jsou přibližná. Dělala jsem to v euforii, tak-nějak-od-oka, takže kdo radši plnější chutě, ať si čehokoli přidá nebo ubere :)


Žádné komentáře:

Okomentovat