neděle 26. května 2013

Pečené avokádo s vejcem

Bez snídaně jsem neurotik, to jsem si ověřila včera. Pokud mě chcete naštvat nebo zabít, nenechte mě snídat, nebo mi dovolte tláskat se vším, co mi přijde pod ruku tak dlouho, že nebudu mít místo na nic pořádnýho :D
Z avokáda jsem vždycky uměla udělat akorát tak (parodii) na guacamole, patlaninu k těstovinám nebo jeho sladkou verzi s kakaem (na kterou se chystám). Tímhle receptem mě inspirovala Zuzka Light, a já musím říct, že geniálnější úpravu asi budu hledat jen těžko..
Zuzčina hezčí verze..

pro 2 osoby:
1 avokádo
2 vejce
sůl, pepř,
koření a bylinky dle chuti

..a ta moje. Holt foťák se pozná :D

Avokádo rozřízněte na půl, vyjměte pecku, trochu vydlabejte vnitřek, aby jste dostali místo pro vaječnou směs a odřízněte spodek, aby dostalo stabilitu. V misce rozšlehejte vejce, přidejte sůl, pepř a koření a bylinky - já jsem zvolila  mletou sladkou papriku, sušenou bazalku, čerstvý tymián a oregano. Výslednou směsí naplňte avokádo a dejte zapéct do předehráté trouby asi na 10-15 minut
Jestli jste zeleninomaniak jako já, dejte jí trochu času, lásky a péče. Rajčata nakrájejte na tenká kolečka, posolte mořskou solí a nechte asi 10 - 20 minut odležet. Poté přidejte sušenou bazalku a zakápňete olivovým olejem. Je to vážně rozdíl.
Dobrou chuť :)

2 komentáře:

  1. no... vypadá to vážně zajímavě

    OdpovědětVymazat
  2. To Zuzčino avokádo prošlo určitě photoshopem, ale to tvoje vypadá taky moc dobře :))

    OdpovědětVymazat