neděle 5. května 2013

Pár životních pamouder

Omlouvám se za opakovaný prostoje na svém pseudoblogu. Včera přijel můj sladký bratranec, já jsem se z posilovny ani hnout (blbý hamstringy, blbej mrtvej tah a blbejch 14 kg.. :D), tak jsem využila situace a hezkýho počasí a grilování (a strašně se přejedla. Ale za maso a horu zeleniny se nebičuju). Dneska jsem se celá natěšená oblíkla do cyklodresu (ach, moje druhá kůže), abych pak zjistila, že mám kolo v servisu. Achjo :D. Tak jsem si aspoň zacvičila na břicho a ehm- Yoga Meltdown s Jillian Michaels. Chytala mě u toho sentimentalita. A stáhla jsem si jógu s Bobem Harperem. Až budu při rest days nadávat, abych měla aspoň nějakej pohyb. Nemám ráda, když nemůžu cvičit, i když je to pro moje dobro..


Nejsem zrovna mistr světa v úhlednosti, a každej sešit k něčemu určenej jsem vždycky počmárala, zvýrazňovače poztrácela a pak si všechno psala po papírkách (ehm, proč tady mluvim v minulým čase :D). Teď jsem si ale založila blbníček, kam si píšu co mě napadne nebo co se mi líbilo. Teď přišel čas se o to s vámi podělit..


Nikdy  si nedávej laťku moc vysoko. Není nic horšího, než když se sen stane samozřemostí.

Nesnaž se nahrazovat. Buď věci přijmi takový, jak jsou nebo se jich zbav.

Motivace k tomu, být poražen je nejlepší cesta k vítězství.

Dosáhnout cíle někdy znamená vrátit se zpátky na začátek.

Správná ženská se musí umět pochválit, jinak to neni chlap.

Nikdy nepřestávej o něčem pochybovat.

Denně si udržuj zdravou hladinu nasranosti.



A rada na závěr... začínej den s pořádně zeleným smoothie





1 komentář:

  1. den právě začínám se zeleným, ale čajem, nikoliv smoohiem:D
    supr článek!

    OdpovědětVymazat