pondělí 27. května 2013

Laskavé jídlo - Květákový pilaf

Tak jsem přežila svůj první ,Rest day´. Tím ,přežila´myslím, že jsem necvičila, nejógovala a ani neměla moc velký nutkání cvičit. Trochu mě namotivovala Zuzka. V jedno ze svých starších videí z BodyRocku vykládá o tom, jak se těší, až si dá rest day a bude jíst spoustu čokolády, pizzu.. prostě si to užije.  Navíc mě prostě bolelo celý tělo a já si řekla, že bude lepší se na to jeden den vykašlat a odpočinout si, než další dny skuhrat.

Už jste někdy měli jídlo, ze kterýho byste se sesypali blahem? Z indické kuchyně na mě dýchá pohoda, teplo a... laskavost. Nikdy mi po něm nebylo těžko a vždycky tak nějak..blaze. Tohle jídlo si mě získalo.

1 větší cibule
1 stroužek česneku
2 lžičky mletého kardamonu
1 lžička kurkumy
1 lžička skořice
1 celý květák
asi 200 g červené čočky
50 g rozinek
sůl, pepř, sojová omáčka


Na oleji si osmahneme cibuli, poté přidáme česnek, koření. Poté přidáme květák a chvíli restujeme, aby díky koření dostal barvu. Po chvíli vmícháme čočku, zalijeme vroucí vodou, stáhneme plamen a vaříme do změknutí.

Přiznám se, trochu jsem nahrazovala. Do receptu měla přijít ještě rýže, kterou jsem vynechala. A místo čočky byl v receptu hrášek, ale ten se mi tam prostě nelíbil. Nepíšu to, protože bych se za to styděla, spíš jako typ pro ty, kteří by dali přednost původním surovinám. Dobrou chuť :)

1 komentář:

  1. Páni:) To vypadá skvěle:) květák je teď moje top zelenina a to jsem ho jako malá nesnášela:D

    OdpovědětVymazat