pátek 10. května 2013

Hitparáda nejoblíbenějších cviků


Cvičení miluju, fast foody nesnášim, cyklodres je moje druhá kůže. Občas se mi cvičit vůbec nechce a mám pocit, že mě všechno bolí, ale pak si představim, jak zvedám činku, dřepuju, cokoli a mmmmmm..mám pocit, že se rozpustim :). Cvičím doma, cvičím v posilovně, baví mě to a nechci přestat. A ráda se něco přiučim, takže jsem si zamilovala pár cviků, o který bych se s váma ráda podělila

Cvičení doma

Squat and twist
Vlastně cokoli -and twist. Asi jsem úchyl, ale hrozně mě to baví. Je to zase kombinace cviků. A to já můžu.




Cross body kick
Cvik necvik na břicho, kterej jsem (opět) šlohla Zuzce. Je to zas něco jinýho než sedy lehy. Nedávno jsem zkoušela Yoga for the warriors od Boba Harpera, na konci se dělaly cviky na břicho. Za ty sedy lehy má u mě černej puntík. Nesnášim je :D.



Bike tucks
Cvik na celý břicho, kombinace Bycikles a Bird crunches. Nemám ráda ten cvik, protože on nemá rád mě. Přesně proto ho ale furt zkoušim a proto mě baví, protože je to pro mě výzva a chci ho zdolat :D



Side step up
Zase něco ,twistovýho´ :D. Pokud použijete vyšší židli, máte z toho zábavnější formu výpadů.  



Na břicho jsou úžasný samozřejmě i kliky. Ty jsem před tím dělala jako divá, než jsem zjistila.. že je dělám úplně blbě. Existuje trilion různejch cviků na břišáky, hodně se inspiruju od Zuzky a nově i od Lisy Marie. Dělám je, když už nemůžu chodit, hejbat rukama nebo se prostě šetřim do posilky.
Samozřejmě necvičim jen tyhle cviky, jen jsem si je v poslední době oblíbila a zařazuju si je tak nějak za odměnu :D. Pak jsou cviky, při kterejch potim a nadávám, ale jakmile mám možnost, stejně je zařadim a těšim se na ně, prostě to beru jako výzvu..
Hm, už si vzpomínám na další a další.. těšte se :)
BTW.. taky máte poslední dobou takovou nechuť k jídlu? Já bych poslední dobou jen salátovala nebo zobala jak vrabec, na nic nemám chuť nebo mám pocit, že se přecpávám.. tak snad to bude dobrý.

3 komentáře:

  1. lepší hitparádu jsem dlouho neshlédla!

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, budu cvičit podle tvých cviků, co jsou tady :) ale musíš mě trošku dokopat :D jinak krásnej bolg ;)

    OdpovědětVymazat