neděle 24. března 2013

die Pause


Někdo mě asi fakt nemá rád. Proč bych jinak zase začala vařit, číst hory knížek (teď hned jděte a přečtěte si Proměnu!)? Protože nemůžu cvičit. Proč nemůžu cvičit? Mám nějakou cosijakovyrážku, díky který se nemůžu zpotit ani zrudnout, což se u cvičení občas stává. Zvlášť chudákům, co se právě začali chvástat, že uzvednou skoro dvacet kilo. Krucipes..
Jak už jsem řekla, abych svému anorektickému já zatnula tipec, rychle jsem si našla program. Začala jsem číst. Začala jsem koukat na filmy. Začala jsem vařit. Holduju spoustě zenleniy, masa, ovoce.. a mám spoustu času pro studování nových kuchařek a knížek o sportu
,Zelená´večeře - hrášek, brokolice, červená paprika, mrkev, sýr s modrou plísní a petrželkové pesto


Pečené jablko s brusinkami podle Paula McCartneyho a banánové smoothie podle Lucky


Járádjátra- s restovanou karotkou a kapustou na kmíně
Asi nejsem normální, ale mě ta zelenina prostě chutná... :)

1 komentář:

  1. Ne, je to naprosti nornalni, ja taky miluju zeleninu;P jinak, co to mas za zvlastni vyrazku?:D

    OdpovědětVymazat