sobota 2. března 2013

Pár dalších novinek

Jsem šťastná, že je konečně víkend, ňaňa ňá..  Od  čtvrtka mě bolí ruce i nohy, díky hodině a půl strávené v posilovně. Řeknu Vám, už se tam cítím skoro jako doma. Když tam přijdu, automaticky zamířím ke stojanu s činkami, narozdíl od vrstevnic, který se mordujou na běžícím pásu. Dokonce jsem se zas odvážila mezi svalovce do dolních pater na kladku a legpress. Je strašně fajn umět operovat se všema strojema, vědět na co se použivaj..(jo, vim, jak debilně to zní)

 Provětrala jsem své kulinářské dovednosti a oprášila mikrovlnku. A zužitkovala jsem své slunečnicové máslo. Než mi, ehm..zkyslo

banánový koláček od fitness girl

slunečnicový koláček


snídaňový paleo brownie a rychlokašička z žitných otrub a jablek :)

 Mé mikrovlnkové nadšení nemělo konce. Začala jsem si vymýšlet vlastní variace a příchutě. Pak jsem si uvědomila, že bych mohla udělat i troubovou verzi na plech a neplýtvat vajíčka. Hmm, že bychh konečně udělala brownies?....

Jinak co se jídla týče, poslední dobou je to trochu zvláštní. Po pár článcích M* a Beautygloss  jsem se musela trochu zamyslet a pravdou je, že o jídle přemýšlím až moc. Odvažuju si skoro všechny sypký sacharidy, jako jsou těstoviny nebo vločky, odvažuju si i tvaroh a jogurt. Z banánu mám pořád trochu vítr. Když jsem měla spešl jídelníček, měla jsem tam doporučený gramáže, a ty mám furt tendence dodržovat. Už dávno nejim jen 35 gramů vloček, ale i tak se mé skryté anorektické já trochu zhrozilo, když jsem si dala o celých 10 gramů víc. A to jsem se  necítila ani trochu přecpaná, a asi po dvou hodinách jsem měla skoro hlad :D. Ale nějak si neumím užívat. Nedokážu spořádat čokoládu na posezení. Nedokážu se ládovat nějakou nutellou nebo arašídovým máslem. Když jsem na dovolený, nedokážu se ´utrhnout ze řetězu,.  A poslední dobou si nějak nejsem jistá, jestli je to dobře..



2 komentáře:

  1. já jsem mezi stroji jak Alenka v říši divů :D takže super,že tomu rozumíš! a že tě to baví :))
    taky se chystáš na brownies?:D já už děsně dlouho
    k poslednímu odstavci... dobře to rozhodně není, ale věřím, že se naučíme si zvonu užívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak dlouho jsem se k těm strojům osmělovala :D. Ale strašně mi pomohla knížka Bodybuilding a posilování (tip fitness girl). A taky bratříček, kterej chodí do stejný posilovny a vzal mě mezi ta svalovce :D.
      Jinak slintám nad těma mrkvovýma brownies bez mouky
      A co se posledního odstavce týče.. já pořád nevím, jak moc dobře nebo špatně je to, že se nedokážu cpát nezdravýma věcma. Prostě, jakmile víš, co v tom jídle je a co to s těbou dělá, už se na to nedokážeš dívat stejně..

      Vymazat