neděle 17. března 2013

Zuzka´s inspiration

Jak se máte, při neděli? :) Já byla v sobotu na plese (či spíš venkovským candrbále). Chtěla jsem jít normálně v šatech, ale protože to bylo maškarní, nechala jsem se ukecat a vzala jsem si kočičí uši a cosijakomašličku okolo krku :D. Pořád jsem si připadala jako servírka ve stripklubu, tak mi udělali puntík na nos a fousky :DD. Áchjoo..
Jinak jsem měla ,sacharidový den´. V pátek jsem byla v posilovně a dala trochu zabrat rukám (akorát byla sranda, když jsem tam pobíhala bez bot a málem si sedřela ruce, protože jsem si zapomněla boty i svoje nový úžasný rukavice - no excuses ! :D.) A u táty jsem nechtěla ofrňovat nos nad sacharidama, když teď zkoušim to paleo, jednou mě to snad nezabije....
Ale k tématu. O Zuzce Light se tady snad nemusím rozkecávat, kdo jí nezná, ať si jí vygooglí a pak si nafackuje. Strašně se mi líbí jeji kombinovaný cviky. Ne jako pilates, kdy cvičíte se zaměřením jen na jednu část. Jenže Zuzka má v oblibě kardio. A to já nemůžu. Takže jsem si zkoukla pár videí (a nechala si trochu pošramotit ego) a splácla si jeden ,bezkardiový´workout..
                                       
                                    Leg raises with knee tuck- 15- 20 opakování
                                        kombinace spodního s vrchním břichem- ukázka ve videu níže, asi 5:12

                                 
                                                   Side plank pushup with knee tuck  10-15x
                                                       ve videu asi 5:26. Akorát jsem nedělala ten hop :D
                                                 
                                                        Double crunches- 20- 30x
                                                    Na tom snad není co ukazovat ani vysvětlovat :D
                                           
                                                        RDL pushups 10-15x
                                 video mi nešlo vložit :D ukázka asi 7:00

Dělala jsem 4 série, u kliků jsem se snažila dělat 10-15 na obě strany. Čas se dávat nebudu, styděla bych se :D. Ale mě o rychlost nejde..
Jinak, byla jsem celkem spokojená. Už se těšim, až budu moct zařadit kardi..
Co tomu říkáte? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat