sobota 2. března 2013

Weheartit challenge

Normálně si workouty sestavuju sama, ale ráda se nechám trochu inspirovat. Na tohle jsem narazila kdysidávno, se zaťatými zuby jsem to odcvičila,  další den nemohla chodit a pak jsem ještě zjistila, že jsem zapomněla na jeden cvik :D.  Tentokrát jsem si to docela užila, do tašky jsem naházela pár knížek a vytvořila jsem si provizorní závaží. Takže jo, jsem spokojená. Nutno podotknou, že jsem jump squats nahradila výpony (calves raises), kardio si ještě nemůžu moc dovolit...

Od 1. levelu jsem nesnášela side lunges. Hmm, myslim, že si právě napravily reputaci..:D
Na druhý pokus se mi tohle cvičení docela líbilo, můžu ho jen doporučit :D. Co vy, vrháte se do podobných workoutů?

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jen malinko.. První série je nejhorší, to si říkáš ,,Bože, kolik mě toho ještě čeká´´ , ale pak si zvykneš :D

      Vymazat
  2. Cvik bridge je v podstatě ten na obrázku? zvedání pánve se zaťatým zadkem? :D
    Já ještě podle napsanýho seznámku nikdy necvičila, ale když to popisuješ takhle tak bych na sebe byla docela zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, přesně tohle :D.
      Já si seznam dělám vždycky, abych na to nezapomněla, ale k tomuhle jsem se tak ňák hecla :D. Jestli to budeš zkoušet, budu tu držet palce .

      Vymazat