pátek 1. března 2013

Útok na zdravou výživu

Mám za sebou konec psychotýdne. A na cvičení už jsem asi vážně závislá. Tuhle středu jsem si od něj chtěla dát pauzu. Když jsem jela domů, myslela jsem, že mám v hlavě vetřelce, co se mi dere ven. Chtěla jsem spát, něco rozbít nebo někoho zabít. Pak jsem si ale řekla, že si zacvičím aspoň starou dobrou Cassey Ho. A jak jsem si to uvědomovala, migréna se začala rozplývat.....

Jinak, tady je pár názorných (spíš NEnázorných, vzhledem ke kvalitě fotek) ukázek, jak plením zdravé výživy...


                                                                                                                                                                                    

 Chcete zdravě sladit? Dejte zelenou obilným sladům! Aspoň to hlásá většina ultrapříznivců zdravé výživy.  Upřímně mě překvapilo, že jsou levnější, než většina sirupů ze zdravé výživy. Ale pokud si nechcete slady nadosmrti zprotivit, nekupujte si pšeničný. Lžička v něm sice nestojí, ale za to jí tam musíte dostávat kladivem. Hodí se do Vašich kašiček, případně čajíčků. Především proto, že ho teplota ohřeje natolik, že sám steče ze lžičky. Protože jinak ho odsud budete dostávat horko těžko. A vřele doporučuji ho moc neochutnávat...



Konopné semínko má nejvíc Omega 3 mastých kyselin, spoustu bílkovin a protizánětlivé účinky. Doporučují 9 z 10 kašičkomaiaků.
Moruše, moruše, mooruše.. Budu na ní a na Mell, která mě inspirovala k její koupi, pět ódy nadosmrti. Je skvělá, je sladká, je křupavá. Kdo nevyzkoušel, nežije.

Další nejoblíbenější sušené ovoce, které miluju. Omylem jsem je vyfotila i s cenovkou. Ale povšimněte si toho paradoxu. 200 gramů supermarketových, proslazených bratříčků stojí víc, než jejích bio verze ve větším balení. A prej že Co je zdravý, to je drahý..
A zde je již celá rodinka pohromadě. Po týdnu chlebů se šunkou nebo sýrem (popřípadě se šunkou, sýrem a marmeládou) na lyžařském kurzu (maj ode mě malý, bezvýznamný plus za čerstvou zeleninu) jsem potřebovala něco sladkého a teplého..ach, domove, sladký domove...... 

Žádné komentáře:

Okomentovat