sobota 9. března 2013

Hříšný čokoládový dortík z mikrovlnky

Tohle je tak jednoduché a geniální, že je mi až stydno, že mě to  nenapadlo samotnou. Poslední dobou jsem fanda ,mikrovlnkového pečení´, protože mám pocit, že se mi moje obvyklé kašičky a omelety,  případně jogurtovo - tvarohové svačinky začínají zajídat. A tohle je tak..Hmmmmmm! :D

Na menší hrníčkovový dortík potřebujete :
2 lžíve mandlové mouky
asi 3 střední datle
1 střední banán
2 lžíce holandského kakaa

Jelikož se jednalo o snídani, mandle i datle jsem si naložila přes noc. Datle změknou, mandle trochu naklíčí a dostane se do nich pár enzymů a minerálů. Ráno jsme vše naházela do mixéru, pro větší obsah bílkovin jsem přidala i jedno vajíčko, je to pak i krásně vláčné :). Můžete přidat i pál lžiček sody, aby to hezky vyběhlo. Nakonec přelijte obsah do hrníčku, mlsouni můžou přihodit kostičku čokolády, a dát ,péct´do  mikrovlnky asi na 1 a půl minuty. Dlabat můžete překlopené na talířek nebo rovnou z hrníčku :)
a doporučuju véélký hrníček..

Protože to není tak malé, jak to vypadá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat