sobota 9. března 2013

Portobello steak


Já osobně nejsem moc velký fanda hub jakožto hlavních ingrediencí, připadá mi to jako velké, gumové, bezchutné nic :D. Když jsem ale brousila po paleo food blozích, vypadl na mě tenhle recept, a já se rozhodla, že dám houbám poslední šanci

na marinádu pro čtyři střední žampiony budete potřebovat:
asi 4 stroužky česneku
3 polévkové lžíce sojové omáčky (Shoju )
olivový\slunečnicový  olej na zalití
sůl a čerstvě mletý pepř
červená cibule na čvrtky (nemusí být, ale pečená chutná skvěle)

Ingredience smícháme dohromady, potřeme jimi Portobella a necháme aspoň 2-3 hodiny marinovat. Nakonec vložíme do zapékací misky a necháme upéct. Podávat můžete jen tak nebo je můžete s něčím zapéct. Třeba špenátovým pyré a trojúhelníčkem sýra s modrou plísn :)




1 komentář: